Instagram

Bli kjent med juryleder Kjell Reenskaug

Posted: March 2, 2012

Bli kjent med Kjell Reenskaug, experience design director og partner i Bleed og juryleder for Beste identitetsstrategi 2012. – Jeg synes det er bra å premiere gode helhetlige identiteter.  Godt definerte brands og identiteter er en viktig kilde til mange spennende produkter, tjenester og opplevelser. Spesielt innen interaktiv design har vekten tippet mot vel mye fokus på brukerbehov mens identitet som grunnlag for det som skapes lider, forteller Kjell om kategorien. Nå som Flash er dødt satser vi på comback for gode og innovative opplevelser og tjenester basert på gode identitetsstrategier. Håper derfor å se mange spennende og innovative arbeider. Ellers er det flott at kategorien er Nordisk.

Navn: Kjell Reenskaug
Stilling: Experience design director/Partner
Firma: Bleed
Juryleder for kategori: Beste identitetsstrategi 

Kort bio: Erfaren interaksjons- og servicedesigner og designleder

Gulltaggen

Gulltaggen er et flott arrangement og gir mye bra inspirasjon forteller Kjell, det er også bra med en inspirerende møteplass for både oppdragsgivere, interesserte og bransjen. Årets Gulltaggen har mange priser som skal deles ut, og interessante foredrag.

 

Trender 2012

Jeg håper vi får se mange bra cloudbaserte tjenester som gir gir oss tilgang til alt overalt. Satser også på å se brukeropplevelser med mer egenart. Jeg er også spendt på om NFC og the internet of things kommer på radaren i 2012

 

Satse sikkerlig i usikre tider?

Spennende om folk tør å satse skikkelig i disse usikre økonomiske tidene. Det er også en stor utfordring å konkurrere om oppdrag i utlandet med et høyt Norsk prisnivå.
MELD PÅ BIDRAG HER Fristen er allerede 12. mars!