Instagram

Bli kjent med Erik Heisholt

Posted: March 13, 2012

Bli kjent med juryleder Erik Heisholt, kreativ leder i Frank og juryleder for Beste kommunikasjonsstrategi for Gulltaggen Awards 2012. -Fantastiske ideer er et konkurransefortrinn. Fristen for i melde på bidrag er 16. mars

Erik er Creative Director i FRANK, og er en av de mest prisbelønnende kreatører/kreative ledere i Skandinavia. Blanet annet har Erik vunnet Norges første Grand Prix i Cannes Lions. Tidligere har han vært kreativ leder i Leo Burnett Oslo, startet SMFB sammen med gode venner i 2003, startet 2008scandinavia sammen med en god venn i 2008, Executive Creative Director i TBWA\OSLO – inkludert internasjonalt TBWA-ansvar – fra august 2008, og nå Creative Director i FRANK.

Navn: Erik Heisholt
Stilling: Kreativ leder
Firma: Frank
Juryleder for kategori: Beste Kommunikasjonsstrategi.

Hva er dine tanker rundt kategorien du skal være juryleder for?
Vi har nå utallige tekniske muligheter for å fiffe opp en jobb. Men det hjelper bare så utrolig lite dersom det ikke ligger en fantastisk strategi i bunnen.

Hvorfor er det viktig for bransjen å være synlig på Gulltaggen?
Fordi fantastiske ideer er et konkurransefortrinn.

Hvilke forventninger har du til årets Gulltaggen?
Jeg håper jeg sitter igjen med den motiverende blanding av inspirasjon og misunnelse.

Hva er den viktigste trendutviklingen i 2012?
Vi tar enda mer innpå svenskene når det gjelder digital kreativitet

Hva er de største utfordringene for bransjen fremover?
Å ikke gå seg vill i tekniske løsninger, men sørge for at den gode ideen hele tiden ligger i bunnen.

MELD PÅ BIDRAG HER. FRISTEN ER 16. MARS