Instagram

Amedia Marked sponser Gulltaggen

Posted: March 8, 2013

AmediBen120-(2)a Marked er landets største reklamesamkjøring for lokale medier. Samlet når samkjøringen ut til nær 2,5 millioner mennesker daglig. Samkjøringen representerer det absolutt største nettverket av lokale medier i Norge, og er den beste måten for annonsører å treffe flest mulig nordmenn. Amedia Marked tilbyr løsninger på alle digitale plattformer og har hele 900 000 daglige brukere.

Våre nettaviser er hovedsaklig nr 1 aviser i sine områder og majoriteten av leserne bor i avisenes nedslagsfelt. Folk har dermed et godt og nært forhold til sine lokalaviser. Våre aviser er solide merkevarer og ivaretar en seriøs journalistikk sammen med annonsørenes målsetninger og seriøsitet, sier Digital Direktør Ben Christensen.

Anette120Kommunikasjonsansvarlig Anette Færevik tilføyer: – Vi kan tilby høy dekning, konkurransedyktige produkter, samtidig som vi kan geografisk målrette og lokalt tilpasse budskapet i annonsene.

Ben har vært Digital Direktør i Amedia Marked siden 2012 og har jobbet de siste 13 årene med digitale medier i henholdsvis A-pressen, IUM, Widerøe og Telenor. Han har ansvaret for salg, kommersiell produktutvikling, yield management, ad operations og digital research i Amedia Marked. Anette er Kommunikasjonsansvarlig og har jobbet de siste 4 årene som PR- og informasjonsansvarlig i Mediasite. Anette har nå ansvar for intern og ekstern kommunikasjon i Amedia Marked.

I år er Amedia Marked en av Gulltaggens sponsorer.

Hvorfor ønsker dere å sponse Gulltaggen 2013?

Amedia Marked ønsker å være tilstede og bidra på bransjens største arrangement for digitale medier. Gulltaggen er en av de viktigste konferansene i Norden, og vi er her for å få faglig påfyll og sosialisere med kunder, samarbeidspartnere og konkurrenter.

Hva ser dere frem til under Gulltaggen 2013?

Amedia Marked ser frem til to spennende dager i Oslo Spektrum hvor vi kan bli smartere og styrke våre relasjoner til kunder, samarbeidspartnere og konkurrenter.

Tags: , , , , , , , , , , ,