Instagram

Aftenposten og Storby sponser Gulltaggen

Posted: April 2, 2013

Elin-og-GHAftenposten er engasjert innenfor en rekke virksomhetsområder. Mediehuset tilbyr tekst, foto, levende bilder og lyd i et stort antall produkter. Morgenavisen er landets største avis med et opplag på 235.795 eksemplarer. Aftenposten.no har passert 1,4 millioner ukentlige brukere og vokser raskt. Aftenposten AS, som har ca. 650 ansatte og en omsetning på over 2 milliarder kroner, er en del av Schibsted Norge.

Storby består av mediehusene Adresseavisen, Bergens Tidende, Stavanger Aftenblad, Fædrelandsvennen og Aftenposten. Med Storby når du over 2 millioner lesere døgnet rundt, i avis, på nett, tablets og mobil. Storby gir deg gjennomslagskraft og effekt der flest folk bor!

Gunn Helen Hagen er Annonsedirektør i Aftenposten og Elin M. Håland er Salgsdirektør i Storby. Sammen sponser Aftenposten og Storby årets Gulltaggen.

Hvorfor ønsker dere å sponse Gulltaggen 2013?

Aftenposten og Storby ønsker å sponse Gulltaggen 2013 fordi vi ønsker å øke vår digitale kompetanse, samt sørge for synlighet av våre merkevarer i den digitale delen av mediebransjen.

Hva ser dere frem til under Gulltaggen 2013?

Vi ser frem til alle de inspirerende talerne, spesielt teamet bak Obama kampanjen 2012 og David Shing fra AOL. Videre gleder vi oss selvfølgelig til å treffe alle våre digitale kolleger i bransjen.

Tags: , , , , , , , , , , ,