Instagram

Gule Sider sponser Gulltaggen

Posted: April 8, 2013

Helene HopstockkvadratGule Sider er den lokale søkemotoren. En smart snarvei til det du trenger, i din nærhet eller dit du skal. Gule Sider er en del av Eniro, som er Nordens største søkeselskap. Ved å bruke Gule Siders tjenester kan både bedrifter og privatpersoner på en enkel måte finne de produkter og tjenester man er interessert i, uansett om kanalen er internett eller mobil.

Gulesider.no brukes ukentlig av 1, 2 millioner nordmenn og i tillegg benytter nærmere en halv million av oss Gule Sider på mobilen hver uke. Dette gjør Gule Sider til en attraktiv plass for annonsørene å markedsføre seg for kjøpeklare forbrukere og bedrifter.

Helene Hopstock er prosjektleder og jobber med markedsaktiviteter innen brukerkommunikasjon i Eniro.

Å jobbe med markedskommunikasjon i et selskap som driver spennende utvikling i digitale kanaler, og å jobbe med en sterk merkevare som Gule Sider, er veldig motiverende, sier hun.

Helene kom inn i Eniro og Gule Sider i 2012, fra stillingen som markedsrådgiver i IT-selskapet Atea. Hun har tidligere også vært konsulent i Effect1 Group.

Hvorfor ønsker dere å sponse Gulltaggen 2013?

Som en av Norges største arenaer for digital markedsføring og kommunikasjon er Gulltaggen en viktig møteplass for vår bransje. Det er naturlig for oss å ta del i dette, både for å inspirere og inspireres. Gule Sider skal veilede og guide deltakerne under konferansen, og vi gleder oss til å bistå med det du som deltaker måtte trenge av informasjon. Forhåpentligvis oppdager deltakerne noe nytt på grunn av oss.

Hva ser dere frem til under Gulltaggen 2013?

To dager med engasjerende foredrag og nettverksbygging. Gulltaggen er en fin arena å få sosialisert med både kundene våre og andre deltakere.

 

 

 

Tags: , , , , , , , ,