SOL sponser Gulltaggen

AndersFrognerSolSOL er et av Norges mest tradisjonsrike nettselskaper. I dag driver selskapet nyhetsaggregatoren sol.no med tilhørende tilleggstjenester som Kremtoppen, Guru, Meld og Klipps, samt søketjenesten Kvasir. Til sammen besøkes SOLs produkter av drøyt halvannen million unike brukere hver uke. SOL har 37 ansatte, og selskapet eies som joint venture av Eniro og Aller.

Anders Frogner er Kommersiell direktør i Scandinavia Online. Han har variert mediebakgrunn, er en veteran innen online medier, og har jobbet i SOL siden 1999.

Anders var blant annet med på å starte INMA i 2001, og har sittet i ulike utvalg og bransjefora med henblikk på standardisering og profesjonalisering av bransjen.

Hvorfor ønsker dere å sponse Gulltaggen 2013?

Vi ser på Gulltaggen som en viktig møteplass for bransjen og våre forbindelser, og som en kilde for tilførsel av kompetanse, trender og utvikling. Vi anser det som viktig å være synlig tilstede på Gulltaggen.

Hva ser dere frem til under Gulltaggen 2013?

Vi gleder oss til noen nyttige og hyggelige dager, med gamle og nye bekjentskaper, faglig påfyll, og forhåpentligvis en fin markering av 15-årsjubileet.

 

 

, , , , ,