Instagram

Webtraffic sponser Gulltaggen

Posted: April 12, 2013

Aleksander AkerjordetWebtraffic er Schibsteds eget annonsenettverk. Webtraffic ble etablert i Norge mars 2009 og har siden da opplevd svært god vekst. Webtraffic har i dag over 110 siter i nettverket og tilbyr i tillegg til breddeannonsering, datadrevne produkter som Audience Targeting og Retargeting. I tillegg tilbyr Webtraffic et mobilnettverk med mange av de største nettstedene i Norge.

Aleksander Akerjordet har bakgrunn fra reklamebransjen (Saatchi & Saatchi) i tillegg til nesten 7 år i Aftenposten/Schibsted som KAM, Salgssjef og kundedirektør. Han jobber nå som salgsdirektør i Webtraffic og sier han er stolt av å jobbe i ett selskap som er helt i forkant av utviklingen innen digital markedsføring.

Hvorfor ønsker dere å sponse Gulltaggen 2013?

Vi ser det som helt naturlig å være en del av Gulltaggen da dette er en viktig arena for læring og sosialisering innen den digitale mediebransjen i Norge.

Hva ser dere frem til under Gulltaggen 2013?

Vi ser frem til ett spennende og interessant faglig program, samt sosialisering med mange av våre flinke kunder. Vi ser også frem til å samarbeide med VG, FINN, Aftenposten/Storby under årets seminar.

 

Tags: , , ,