Google sponser Gulltaggen

Peter-Jetzel-Kvadrat120

Google er verdens største søkemotor og leverer daglig milliarder av relevante treff til brukere over hele verden. Deres visjon er å gjøre verdens informasjon tilgjengelig for alle og Google lanserer stadig nye løsninger for å oppfylle dette. Youtube er Google’s nylig lanserte plattform for branding i Norge, der de tilbyr video-magi til deres kunder.

Peter Jetzel er Head of Marketing Nordic i Google og har vært det siden 2009. Før det jobbet Peter 8 år som Markedsdirektør og Adm.dir i Carat Norge, samt i diverse markedsroller innenfor detaljhandel og finans i Norge, Sverige og USA. Om å jobbe i Google sier han:

Et fantastisk sted å jobbe. Spennende, utfordrende, meningsfullt og veldig morsomt.

I år er Google en av Gulltaggens hovedsponsorer.

Hvorfor ønsker dere å sponse Gulltaggen 2013?

INMA gjør en viktig jobb og setter fokus på den digitale agendaen i Norge. Gulltaggen er en viktig del av dette arbeidet som vi ønsker å støtte. Samtidig vil vi bidra med å synliggjøre våre tanker om mange spennende digitale muligheter for annonsører, byråer og forbrukere.

Hva ser dere frem til under Gulltaggen 2013?

Spennende presentasjoner og ikke minst mange interessante konversasjoner med kunder, partnere og bransjekollegaer.

, , , , ,