Instagram
DAY ONE – APRIL 8 DAY TWO – APRIL 9

 

April 9th: Business Strategy and Leadership

 

 Zolli300x167 Andrew Zolli // PopTech
Forfatteren av boken Resilience: Why Things Bounce Back kommer til Gulltaggen for å snakke om risiko og endring i dagens samfunn. Hvordan har det seg at systemer og samfunn både overlever og utvikler seg, på tross av motstand og endring?
 Skjermbilde 2014-03-17 kl. 14.00.47 Andy Hart // Microsoft
Det digitale forandrer alt, både hvordan vi arbeider, lever og leker. Markedsførere har aldri før hatt så mange valgmuligheter og så mye forvirring i sitt arbeid med å bygge fortellinger om sine merkevarer. Andy vil presentere innsikt fra Microsoft om hvordan europeiske forbrukere forholder seg til informasjonen.
 Ray_Kay-portrait-web2 Ray Kay // Reinert K. Olsen
Med over 3 milliarder visninger på YouTube har Ray Kay fra Haugesund virkelig vist Hollywood hvordan musikkvideoer bør produseres i en digital tid. Bak suksesshistorien ligger nøye planlegging, strategi og hardt arbeid.
 bob_lefsetz_web Bob Lefsetz // The Lefsetz Letter
Bob er en legende innen den amerikanske musikkindustrien. Hans ærlige, direkte og ofte provokative utsagn om bransjen får alltid oppmerksomhet. Med fokus på den digitale musikkindustrien vil han snakke om distribusjon, push og viralitet, bruk av digitale verktøy og sosiale medier.
  Skjermbilde 2014-03-17 kl. 13.51.07
Graham Moysey // AOL
Head of AOL International kommer til Gulltaggen for å presentere nye måter å tenke rundt advertising, hvor kreativitet og teknologi sin iboende sammenheng anerkjennes, og hvor digital transparans er et krav.
 jsoni Jimmy Soni // The Huffington Post
Som Managing Editor i et av verdens mest innovative mediehus er Jimmy den rette personen til å snakke om fremtidens medier. Hva må man gjøre for å overleve og for å vokse? Hør mer om digitale forsprang og teknologi i møte med journalistikk og medieteft på Gulltaggen.
 godin300x167 Seth Godin
Det er en ære å ønske Seth Godin velkommen til Oslo. Kommunikasjonsguru, markedsføringsekspert og digital innovatør. Hans 17 bøker er oversatt til mer enn 35 språk, og hans posisjon i bransjen er ubestridelig. Seth har uttalt at “there’s no such thing as digital marketing”, noe han skal forklare nærmere når han besøker oss i april.