Instagram

Practical information | Registration | Conference | Awards | Accomodation | Contacts us

Q & A: Registration process

 

Hvis du ikke finner svaret på spørsmålet ditt under, ta kontakt med oss på helle@inma.no og vi vil hjelpe deg!

 

Hvordan melder jeg på bidrag?

Beste kampanje liten vs beste kampanje stor?

Årets innovasjon: hva menes med testbar betaversjon?

 

Spørsmål: Hvordan melder jeg på bidrag?

Hvilken INMA-konto skal jeg benytte for dette?

Har selskapet en egen konto som skal benyttes?

Skal jeg opprette en personlig konto som jeg kan benytte på vegne av bedriften?

 

Svar:

For å melde på bidrag til Gulltaggen må du logge deg inn på kontosidene til inma.no. Dette gjør du på forsiden til inma.no, øverst i høyre hjørne. Når du er logget inn kan du benytte denne linken for å komme direkte til din profil, hvor du finner en egen Gulltaggen-boks som du bruker til å registrere bidrag.

 

Når du da har logget deg inn, ligger det øverst på siden en gullfarget boks med spørsmål om du vil melde på bidrag til Gulltaggen. Trykk på denne, og du kommer inn i registreringssidene.

 

Har du glemt brukernavn/passord? Ta kontakt med oss hos INMA på info@inma.no, så hjelper vi deg!

 

Hvis bidragene skal meldes på fra en bedrift som ikke er registrert hos oss, må du registrere bedriften som selskap først.  Dette kan du gjøre selv, og du som registerer bedriften vil da automatisk være administrator av denne bedriften på våre sider. Andre personer/profiler kan legges til naturligvis, og disse kan også melde på bidrag fra bedriften så lenge de er tilknyttet selskapet. (de må da registrere seg med en personlig profil, og knytte seg til bedriften, du vil da få en mail hvor du må bekrefte at de er ansatte i selskapet).

Hvis selskapet er medlem av INMA, kryss av for dette, så vil vi verifisere dette.

 

Og da er det bare å melde på!

 

 

 

Spørsmål: beste kampanje liten vs beste kampanje stor?

Juryledelsen har ikke funnet det mulig å gi noen konkrete rammer/beskrivelser for hva som er stor og liten kampanje, men vi anbefaler å lese gjennom kategoribeskrivelsene nøye. Det er deretter opp til hver påmelders skjønn å melde på i de kategorien de selv mener sin jobb hører hjemme. En jobb vil flyttes om juryledelsen mener den er påmeldt i feil kategori (se nedenfor).

 

Vi har forståelse for at dette kan være vanskelig for påmeldere å vurdere, derfor kan en pekepinn på hva som er stor og liten kampanje være tidligere års kategorier. Her var det bannerkampanjer som tlhørte liten kategori, mens større kampanjenettsteder, med flere virkemidler var større kampanjer. Vi har valgt å gå bort “banner”-begrepet da vi mener valg av virkemiddel også skal være en viktig del av juryeringen. Og vil derfor legge alle små og / eller enkeltstående aktiviteter inn i kampanje liten.

 

Som sagt, dersom juryen oppfatter at en jobb er plassert feil vil den flyttes til riktig kategori. Dette gjøres av juryledelsen og jurykategorilederen, beskjed om flytting vil bli gitt til innsender.

 

Spørsmål: Når det gjelder kategorien Årets Innovasjon så står det: “Løsningene trenger ikke være kommersialisert, men må ha vært gjennomført til en definert og testbar betaversjon i 2011”

Betyr dette en åpen beta test, eller kan testingen ha foregått i et lukket miljø?

Svar:

Lukket miljø, så lenge juryen har tilgang til å kunne vurdere det. Viktig at bidraget kan evalueres på en eller annen måte. Dvs skisser duger ikke, det må finnes noe som gjør bidraget reellt.
Hvis du fortsatt er usikker, ta kontakt med Jurygeneral!

tickets_avlang