Instagram

Case: The Beauty Inside

Posted: March 31, 2014

B-Reel

Jörn Arnell (venstre) og Lars Bjurman kommer til Gulltaggen for å presentere The Beauty Inside, på vegne av B-Reel Stockholm. The Beauty Inside er en “social” film, regissert av Drake Doremus. I filmen møter vi Alex, som hver morgen våkner i en ny kropp. På denne måten gis publikum muligheten til å selv delta i historien.

Se casevideo her

Jörn Arnell er EP i B-Reel Stockholm, og er fornøyd så lenge kunden er fornøyd. Om resultatene i tillegg er gode, så er allting godt. Lars Bjurman er ECD i B-Reel Stockholm, og brenner for storytelling i kombinasjon med teknologi. Møt dem begge på Dag 1 (“Technology and Creativity”), den 8. april i Oslo Spektrum.

The Beauty Inside ble lansert på Facebook på åtte språk i tretten land. Den 30 minutter lange filmen er delt inn i seks eposoder, og publikum gis anledning til å spille rollen som Alex. Prosjektet beviser igjen at gjennomtenkte social-kampanjer med god produksjon kan bli enorme suksesser.

Se resten av speakerne her