Andy Hart // Microsoft

Andy

Andy er VP Advertising & Online Europe i Microsoft og tror vi er på vei mot en post-digital verden. Ironien i den moderne verden er at vi vil være sosiale, men vil også være anonyme. Vi har sett “The Internet of People/Places/Things”, og når alle ting er tilknyttet og vi er tilknyttet har vi masse data.

Future of digital trends

  1. Retten til anonymitet
  2. Verdsett meg
  3. “IntelligentlyON”
  4. Skaperkultur
  5. Styrking av virkeligheten

Vi går inn i en verden der vi vet at det meste av data om oss er digitalisert, så det er viktigere enn noensinne at brukere og firmaer som innehar dataen prøver å opprettholde anonymiteten. Hvis jeg gir deg litt av min personlige data, forventer jeg at det kommer litt personlig tilbake. Og hvis du holder dataen min anonym, så kommer jeg til å dele mer med deg.

Husk, du forteller mer om deg selv til søkemotoren din, enn noen andre i hele verden.

Tall:

  • 59 % er interesserte i å dele data i bytte mot noe av verdi.
  • 65% vil mest sannsynligvis kjøpe fra deg hvis du tillater oss å oppdatere personverninnstillingene våre.

Fremtiden vil mest sannsynligvis være at merkevarer vet når de skal være synlig, når du de skal være usynlige. “A break from online without feeling disconnected.” For å være effektive, må du vite hvor publikummet ditt kommer til å være/hva de kommer til å gjøre senere. Hvordan finner du ut hva folk kommer til å gjøre senere? Mennesker er vanedyr.

Viser også en trailer til IllumiRoom, for å vise et eksempel på fordypning i teknologi.

https://www.youtube.com/watch?v=sJ4hWa6y710

Respekter hva konsumenten gjør, respekter hva de synes og lag noe som gjør at merkevaren skaper et bånd med konsumenten. Andy snakker om å forbedre virkeligheten, og viser til slutt et klipp fra Virtual Shoe Fitting.

Foto: Kevin Fauske

Blogget av Christian Kruse // @christiankruse