Instagram

– Det er bra å ha en arena hvor vi kan ta med kunder og vise dem bransjen

Posted: February 26, 2016

IMG_6820

Eirik Norman Hansen, Markedsdirektør, Creuna

Dere har sponset Gulltaggen en del ganger nå. Hvorfor akkurat Gulltaggen?
– Dette er vel sjette gangen vi sponser Gulltaggen. Creuna var en av de første byråene i Norge som koblet det tradisjonelle kommunikasjonsbyrået sammen med teknologi, derfor har gulltaggen vært en naturlig arena for oss å være en del av. Til å begynne med var jo Gulltaggen bare for bransjen selv, men etter hvert som det også åpent opp for folk utenfor ble det ennå mer interessant.

– Det er og viktig for oss å bidra til å få Gulltaggen til å være det det skal være. Det koster jo mye å arrangere dette, så det er også på en måte vårt bidrag til å få realisert Gulltaggen. I tillegg har jo vi så langt vært det eneste byrået som sponser Gulltaggen – det synes vi er moro!

– Hva ønsker og håper dere at Gulltaggen er og skal være?
– Først og fremst har vi ønsket at Gulltaggen skal være en kilde til inspirasjon – et blikk ut i verden. Så er det bra å ha en arena hvor man kan ta med kunder og vise dem hva som skjer i bransjen, og ikke alltid bare møtes i en salgssituasjon. Hver gang vi har ansatt en ny CFO, som nå er tre ganger, har jeg tatt ham med til Gulltaggen for å vise fram hva vi driver med, og vise fram vår verden. I tillegg er jo naturligvis prisutdelingen og festen et viktig innslag, spesielt gøy er det jo hver gang vi vinner. Hehe.

– Hva liker du spesielt godt med Gulltaggen?
– Det som har vært bra med Gulltaggen når det har vært bra, har vært at vi har sett litt inn i fremtiden. Talerne har vært visjonære mennesker som viser hvor vi er på vei, det har vært og bør være Gulltaggens aller viktigste edge.

Tut og kjør!

creuna