Instagram

– Vi brenner for det digitale

Posted: April 12, 2016
Chris Tallerås Steen, salgsdirektør i Aller

Aller har sponset Gulltaggen gjennom en årrekke, og i 2016 går mediehuset inn som generalsponsor. Det betyr at Aller under årets Gulltaggen integreres på flere ulike måter, og bidrar til den totale opplevelsen av Gulltaggen.

– Gulltaggen fokuserer på digital innovasjon, og har gjennom de siste 18 årene posisjonert seg som en viktig arena for alle som ønsker å holde seg oppdatert på digital markedsføring og kreativitet. Dette er områder Aller brenner sterkt for, og vi er både stolte og fornøyde med å kunne presentere oss som generalsponsor av årets arrangement, forteller Chris Tallerås Steen, salgsdirektør i Aller.

Daglig leder i INMA, som arrangerer Gulltaggen, Kenneth Eriksen, er fornøyd med å ha Aller med på laget:

– Aller har tatt en sterk digital posisjon og vi brenner for mange av de samme temaene. At de nå går inn som generalsponsor av årets Gulltaggen er vi veldig forøyd med, og vi ser frem til et godt samarbeid.

Dere har sponset Gulltaggen en del ganger nå. Hvorfor akkurat Gulltaggen?

– Gjennom dette sponsoratet forsterker vi Aller sin digitale posisjon og bygger videre på Kraften i Aller. Våre fokusområder for 2016 er bredde-, nisje- og målgruppemuligheter, og i samarbeid med Google og deres tekniske muligheter, programmatic og content. Dette beviser at vi er et kraftfullt og samlet mediehus, forteller Tallerås Steen.

– Vi gleder oss veldig, og ser frem til to dager med faglig inspirasjon og feiring av det digitale, avslutter Tallerås Steen.

Aller vil ha egen stand i Oslo Spektrum – hvor du blant annet kan oppleve Årets Urørt-vinner Cezinando, og intervju med flere av foredragsholderne.  I tillegg kan du lade mobilen og teste det siste innen VR. DJ Thomas Strzelecki sørger for god stemning på ettermiddagene.

– Og om du bare vil slappe av i sofaene våre, så er du selvsagt velkommen til det også. Vi gleder oss til å se deg på Gulltaggen! avslutter Tallerås Steen.

GT-sponsor-Aller