Vi gleder oss til å se deg!

Under her kan du se videohilsen fra noen av årets foredragsholdere under Gulltaggen 27. april!

Gulltaggen har i år funnet et kjempespennende konsept med konferanse og prisutdeling i Folketeateret, og fest og messeområde i Folketeaterpassasjen. Det kommer til å bli en fantastisk setting, helt etter Gulltaggen-ånden.

 

PETTER GULLI
Strategisk rådgiver/Partner, Good Morning
Petter Gulli har over 20 års erfaring som tekstforfatter, kreativ leder og strateg i kommunikasjonsbyråer i Norge og Singapore. Han gikk inn som partner og strategisk rådgiver i Good Morning i høst, og er en mye brukt foredragsholder, også på mange av INMAs tidligere eventer.

 

RUDI SYMONS  
Worldwide Chief Talent Officer, Maxus Global
Rudi er ekstremt opptatt av å utvikle en kultur som er en kilde til energi og inspirasjon for Maxus. Hun har sterke meninger om hva dette betyr for temaer som likestilling, mobilitet og smidighet – og hvordan man gjennom disse bygger et byrå passer for fremtiden. Hun vil illustrere hvordan man overlever i en verden som raskt endrer seg. Ditt lederskap er nøkkelen til overlevelse. Rudi er også et styremedlem i Maxus Global.

 

ALEX HUNTER
Tidligere leder for Online Marketing for Virgin Group
Alex Hunter er en branding ekspert, investor og inkubator. Han er skaper og vert for Attaché, som tar sikte på å vise forretningsreisende alt de trenger å vite i en svært kort film før du besøker en by på selskapets virksomhet. Tidligere har han fungert som global leder for Online Marketing for Virgin Group, jobbet ut Virgin-brandets globale, digitale strategi i sin helhet, samt Sir Richard Branson personlige digitale strategi.

JIMMY CHAMBERLIN
Investor, entreprenør og musiker (tidligere Smashing Pumpkins-trommis)
Jimmy Chamberlin er en Grammy Award-vinnende musiker, forfatter, produsent og pedagog. Han er også en av grunnleggerne av Smashing Pumpkins og har vært bandets kritikerroste trommeslager i over 20 år. Jimmy hjalp også til med å utvikle bandets langsiktige strategi og drev bandets globale turnevirksomhet. Han forlot organisasjonen i 2010 og førte sine ferdigheter og observasjoner knyttet til kultur, underholdning og næringsliv til tech-samfunnet i Chicago, som investor, mentor og gründer.

LINA AAS-ENG
Konsulent, POL
Lina Aas-Eng har lang erfaring fra digital strategi og markedsføring. Hun har jobbet med søkemotormarkedsføring i groupM, og i sin rolle som digital direktør i Mindshare, etablerte hun avdelingen som håndterte performance-aktivitetene. Deretter jobbet hun i Try, som rådgiver innen strategisk kommunikasjon, PR og medietekniske muligheter. Og er i dag konsulent i POL. Lina var en publikums aller best likte speakere under INMAs 8 Minutes of Digital Marketing 2016.