Disse skal lede juryeringen av Norges beste digitale markedsføringsjobber

I 21 år har Gulltaggen hatt som mål å inspirere til kreativ bruk av teknologi i markedsføringssammenheng. Den 25. april skal igjen de beste digitale markedsføringsjobbene få den hederen og æren de fortjener, med nye ledere og noen nye kategorier.

Årets jurygeneral, lederen av RED dentsu X, Maria Aas-Eng gleder seg til å starte jobben med å plukke ut de beste jobbene fra 2018. Med seg har hun visegeneral, Anders Holm, tekstforfatter i Morgenstern.

– Jeg har, som alltid, store forventninger til årets Gulltaggen Award. Det er veldig mye som har skjedd i vår bransje, og det er veldig mye som kommer til å skje. Forbrukerne er mindre lojale, mer skeptiske, og om vi skal nå gjennom må vi være mye mer relevante enn før. Her gjelder det å følge med, uten å endre hva vi egentlig tror på – nemlig god kommunikasjon, sier Aas-Eng.

I år har Gulltaggen Award også innført noen nye kategorier, blant disse finner du «best bruk av influencere», «bruk av ny teknologi»  og  «Innholdsmarkedsføring».

– Gulltaggen skal fange opp bredden av arbeider som gjøres hver år, og når bransjen og mulighetene utvikler seg – er det viktig for oss å fange opp dette, sier daglig leder i INMA, Camilla Grund.  

Fristen for å sende inn bidrag er 15. februar. 

Her kan du lese mer om årets Gulltaggen Award.