Fagdisiplin innholdsmarkedsføring

Juryen vil premiere arbeider som evner å skape og distribuere relevant og verdifullt innhold for å tiltrekke seg en tydelig og definert målgruppe, og kan dokumentere en positiv kundehandling – enten hensikten er å bygge merkevare, generere leads og salg, eller flytte holdninger.

Beste innholdsmarkedsføringHer sender man inn arbeider som kan vise til at man klarer å omsette forbrukerinnsikt, markedsinnsikt og merkevarestrategi til relevant og verdifullt innhold som tiltrekker en tydelig og definert målgruppe.

Juryen vil premiere arbeider som kan dokumentere effekt enten det handler om et unikt innholdskonsept, eller langsiktig mediekonsept, tatt ut i en landingsside, sosiale medier, youtube, podcast e.l.
Årets nyskapingHer sender man inn arbeider som benytter seg av innovative virkemidler og representerer nytenking i innholdsmarkedsføring.

Juryen skal premiere arbeider som inspirerer og begeistrer, og som viser hvilke kreative muligheter som ligger innen innholdsmarkedsføring.
Beste influencer markedsføringHer sender man inn arbeider som kan vise til at man gjennom innsikt og kreativitet har lykkes med å oppnå gode resultater ved å samarbeide med en eller flere profiler (opinionsledere, sosiale medie-profiler, sosiale ambassadører, sponsorobjekter, sosiale ambassadører osv.).

Juryen skal premiere arbeider som viser at de har valgt riktig influencer til merkevaren og at det i kombinasjon med konsept og plattform forsterker hverandre og skaper synergieffekter.
HåndverkHer sender man inn enkeltstående arbeid som utmerker seg uavhengig av format.

Juryen skal premiere kreative arbeider som viser en imponerende håndverkskvalitet og som representerer en sann kjærlighet til faget.