Gulltaggens Snap Lens Web Builder Challenge

Gratis konkurranse: Lag Norges beste Snapchat-linse og vinn ditt helt eget Gullspøkelse under Gulltaggen Award 2022 og 50 000kr i annonsering! De 20 første påmeldte får gratis billett til Gulltaggen Awards prisutdeling og sommerfest. 

Augmented Reality hører ikke lenger fremtiden til. AR har kommet for å bli, og er et svært effektivt verktøy for både å løfte reklameoppmerksomheten og konverteringer i forbrukernes kundereise. Over 2,7 millioner nordmenn nåes med AR månedlig, og i Snap Ads Manager ligger alt til rette for at du enkelt skal kunne lage dine egne linser raskt og effektivt. Helt gratis og ikke minst gøy.

Fra 30 mai til 3 juni inviterer INMA deg til å bli med å konkurrere i å lage Norges beste Snapchat-linse. Alt du trenger er deg selv, en laptop og tilgang til Snapchat Ads Manager. Konkurransen er gratis, og de 20 første som melder seg på får i tillegg gratis billett til årets sommerfest og prisutdeling av Gulltaggen Award 2022 som arrangeres den 15. juni på Høymagasinet i Oslo (forutsetter at man deltar i konkurransen). Hvis du lager den aller beste linsen vinner du konkurransen – du får heder og ære på scenen under prisutdelingen, ditt helt eget Gullspøkelse og ikke minst 50 000 NOK til annonsering av linsen du har laget.

 
Praktisk informasjon

Konkurransen går ut på at du skal lage en linse for din bedrift eller din kunde i Lens Web Builder. Tenk gjerne kampanjer frem i tid eller noe som kan være en del av en ‘always on’ strategi. Den mest kreative linsen sett opp mot kommunikasjonsoppgaven linsen skal løse vinner konkurransen.

Påmeldingsfrist til konkurransen: 30. mai kl. 09.00 – meld deg/ditt team på nederst på denne siden. Det er gratis å delta i konkurransen.

Konkurransen starter 30. mai. Kl. 13 – 14. 30 denne dagen holder vi et webinar med en demonstrasjon av Lens Web Builder (funksjonen i Snapchat Ads Manager der du enkelt kan lage dine egne linser). Det er valgfritt å delta på denne demonstrasjonen, men kan være lurt da du også her kan stille eventuelle spørsmål du har. 

Konkurransen starter 30. mai. Kl. 13 – 14. 30 denne dagen holder vi et webinar med en demonstrasjon av Lens Web Builder (funksjonen i Snapchat Ads Manager der du enkelt kan lage dine egne linser). Det er valgfritt å delta på denne demonstrasjonen, men kan være lurt da du også her kan stille eventuelle spørsmål du har. Alle som melder seg på konkurransen får tilsendt en egen innkalling/invitasjon til dette webinaret sammen med mer praktisk informasjon om selve gjennomføringen av konkurransen. 

Konkurransen avsluttes 3. juni og innleveringsfristen er kl. 12 denne dagen. Du skal sende inn din linse og noen ord om denne via Award Force (du får mer informasjon om dette før konkurransestart).

Alle kan delta. Enten du jobber i byrå eller for en merkevare. Du kan delta alene, eller sammen med en kollega eller kunde. Maksimum 2 Per team.

Hvem som vinner avgjøres av en fagjury. Fagjuryen består av Line Smedstad som er creative strategist i Snapchat, Jonas Floberg Åkre som er account executive i Snapchat og styremedlem i INMA, Lise Lotte Wold som er account manager i Snapchat, Anders Rydning som er business marketing manager i Snapchat, Camilla Jarnum som er sosiale medier rådgiver i TRY og Kristine Otre Dalene som er leder for innhold og digitalt salg i Vipps. 

Vinneren blir offentliggjort på scenen under prisutdelingen av Gulltaggen Award den 15. juni. Mer informasjon om årets prisutdeling og sommerfest finner du her!

Har du spørsmål om konkurransen kan du kontakte [email protected] eller [email protected].

Da gjenstår det bare å melde deg på!

Lykke til:-)