Fagdisiplin Mediastrategi

Juryen vil premiere arbeider som på en eksemplarisk måte demonstrerer og dokumenterer den beste måten å løse en utfordring på gjennom media. I tillegg til god bruk av innsikt og et tydelig målhierarki, vil juryen også legge vekt på kreativitet.

KampanjeHer sender man inn arbeider som klarer å omsette forbrukerinnsikt, mål og teknologi til kreative og effektive kampanjer på tvers av flere kanaler.

Kampanjen må være tatt ut i minimum tre kanaler, der minimum en av disse er digitale.

Digitale kanaler inkluderer, men er ikke begrenset til, display, sosiale medier, podcast, innholdsmarkedsføring, online video, influencersamarbeid, betalt og organisk søkemotormarkedsføring.
Enkeltarbeid
Her sender man inn arbeider som klarer å omsette forbrukerinnsikt, mål og teknologi til kreative og effektive medieløsninger i én kanal.

Dette er en åpen klasse og digitale kanaler inkluderer, men er ikke begrenset til display, sosiale medier, podcast, innholdsmarkedsføring, online video, influencersamarbeid, betalt og organisk søkemotormarkedsføring.