Bli sponsor for Gulltaggen 2018?

Bli sponsor for en av Norges viktigste arrangementer inne digital kommunikasjon. Som sponsor av Gulltaggen får du billettpakker til redusert pris for dine kunder og ansatte. I tillegg til å få synlighet rundt promotering i forkant av arrangementet, vil du bli godt markert på en viktig dag, og et samlingspunkt for hele den norske bransjen. […]

Continue Reading

Dette er jurylederne for Gulltaggen 2018

Sammen med fotsoldat Maria Aas-Eng (RED), styreleder i INMA, Eirik Norman Hansen (Itch), og daglig leder i INMA, Kenneth Eriksen, har jurygeneral Kristian Lyse (NORD DDB) valgt ut jurylederne til Gulltaggen 2018.         Disse skal lede juryeringen av innsendte jobber til Gulltaggen 2018: Kristian Lyse Jurygeneral NORD DDB Maria Aas-Eng Fotsoldat RED Christian […]

Continue Reading

Intervju med Lina Aas-Eng

Under her kan du se intervjuet gjort med Lina Aas-Eng, konsulent i POL. Hun har lang erfaring fra digital strategi og markedsføring. Hun har jobbet med søkemotormarkedsføring i groupM, og i sin rolle som digital direktør i Mindshare, etablerte hun avdelingen som håndterte performance-aktivitetene. Deretter jobbet hun i Try, som rådgiver innen strategisk kommunikasjon, PR […]

Continue Reading

Intervju med James Harris

Under her kan du se intervjuet gjort med James Harris. Han er Global Digital officer hos CARAT. James er en veteran innen reklame og markedsføring. I 23 år har James vært en pioner innen digital annonsering -og media. I løpet av sin karriere har han grunnlagt tre mediebyråer, en av disse er Diffiniti, som senere ble […]

Continue Reading