Cannes Young Lions Digital

Young Lions Digital er 1 av 7 kategorier i Young Lions Competition som hvert år arrangeres under Cannes Lions i Cannes i juni – det nærmeste man kommer VM i kreativitet og reklame.

Her møtes de beste unge kreatørene fra hele verden for å konkurrere om å bli verdens beste. Det er kun ett team som kan representere Norge i Young Lions Digital, så for å delta må man først vinne den nasjonale konkurransen. I år integreres denne i Gulltaggen, i kategorien “Young Lions Digital”

For å delta må man være et team på 2 stykker. Begge må være under 30 år (født etter 22.06.88) og må være ansatt i et kreativt/kommunikasjons/reklame/digitalt byrå. Freelancere kan også delta.

Vinnerteamet binder seg til å representere Norge i den internasjonale konkurransen i Cannes den 17-21 juni 2019.

Viktig info: Et Young Lions Pass koster 1425 Euro + TVA per person. Fly og bosted kommer i tillegg. For INMA medlemmer dekker INMA 50% av kostnadene. De resterende 50% må dekkes av vinnerteamets virksomhet. For ikke-medlemmer av INMA dekkes alle kostnadene av vinnerteamets virksomhet.

 For å melde på bidrag til Cannes Young Lions digital er prisen 1000,- (eks. mva.)

Hvordan foregår konkurransen i denne kategorien: Du melder teamet ditt på her innen 15. februar. Etter dette får du mer informasjon tilsendt på mail. Deadline for innsendelse av besvarelse er 7. mars. Deretter skal caset presenteres for juryen i slutten av mars.

Vinnerteamet offentliggjøres på Gulltaggen den 25 april 2019.

Fyll inn navn og kontaktinformasjon under her. Trykk “legg til bidrag” og under “Navn på bidrag” skriver du navnet på de som er i temaet.