{"id":7661,"date":"2021-06-10T12:00:00","date_gmt":"2021-06-10T10:00:00","guid":{"rendered":"https:\/\/www.gulltaggen.no\/?page_id=7661"},"modified":"2021-06-10T15:37:19","modified_gmt":"2021-06-10T13:37:19","slug":"arets-vinnere-i-fagdisiplinen-innholdsmarkedsforing","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/www.gulltaggen.no\/arets-vinnere-i-fagdisiplinen-innholdsmarkedsforing\/","title":{"rendered":"\u00c5rets vinnere i fagdisiplinen Innholdsmarkedsf\u00f8ring"},"content":{"rendered":"\n

Kategori:<\/strong> BESTE INNHOLDSMARKEDSF\u00d8RING <\/strong><\/p>\n\n\n\n

\"\"<\/figure>
\n

Gullet gikk til TRY for arbeidet \u00abN\u00e5tidshjernen\u00bb i samarbeid med TRY Apt, One Big Happy Family og Storyline Studios for DNB<\/strong><\/p>\n<\/div><\/div>\n\n\n\n

Jurybegrunnelse:<\/strong> <\/p>

N\u00e5tidshjernen har ikke bare satt seg p\u00e5 hjernen, men ogs\u00e5 aktivert langtidshjernen. Et gjennomf\u00f8rt og tydelig konsept som leverer p\u00e5 kreativitet, innhold og m\u00e5lgruppe. De har klart \u00e5 kombinere det tekniske og det kreative p\u00e5 en forbilledlig m\u00e5te i det de formidler det som for mange oppleves som et t\u00f8rt og kjedelig tema ,med solid underholdningsverdi. Gullvinneren har skapt et stort og komplekst innholdsunivers som balanserer det humoristiske med det seri\u00f8se. Med godt og variert innhold trekker de m\u00e5lgruppa til seg og klarer \u00e5 aktivisere dem videre inn i det som ogs\u00e5 er et forskningsprosjekt. Selv om de har tatt i bruk hele verkt\u00f8ykassen i denne kampanjen, mister de aldri fokus p\u00e5 hva som er den b\u00e6rende ideen. Innholdet spiller godt p\u00e5 lag med tradisjonell reklame, og vi f\u00e5r rett og slett lyst til \u00e5 ta enda smartere valg i \u00f8konomien.<\/p><\/blockquote>\n\n\n\n