{"id":7140,"date":"2020-02-10T23:52:21","date_gmt":"2020-02-10T22:52:21","guid":{"rendered":"https:\/\/www.gulltaggen.no\/?p=7140"},"modified":"2020-02-10T23:52:23","modified_gmt":"2020-02-10T22:52:23","slug":"7140","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.gulltaggen.no\/2020\/02\/10\/7140\/","title":{"rendered":""},"content":{"rendered":"\n

Fagdisiplin Mediastrategi<\/strong><\/h3>\n\n\n\n

Juryen vil premiere arbeider som p\u00e5 en eksemplarisk m\u00e5te demonstrerer og dokumenterer den beste m\u00e5ten \u00e5 l\u00f8se en utfordring p\u00e5 gjennom media. I tillegg til god bruk av innsikt og et tydelig m\u00e5lhierarki, vil juryen ogs\u00e5 legge vekt p\u00e5 kreativitet.<\/p>\n\n\n\n

Kampanje<\/strong><\/td>Her sender man inn arbeider som klarer \u00e5 omsette forbrukerinnsikt, m\u00e5l og teknologi til kreative og effektive kampanjer p\u00e5 tvers av flere kanaler.

Kampanjen m\u00e5 v\u00e6re tatt ut i minimum tre kanaler, der minimum en av disse er digitale.

Digitale kanaler inkluderer, men er ikke begrenset til, display, sosiale medier, podcast, innholdsmarkedsf\u00f8ring, online video, influencersamarbeid, betalt og organisk s\u00f8kemotormarkedsf\u00f8ring.<\/td><\/tr>
Enkeltarbeid<\/strong>
<\/td>
Her sender man inn arbeider som klarer \u00e5 omsette forbrukerinnsikt, m\u00e5l og teknologi til kreative og effektive mediel\u00f8sninger i \u00e9n kanal.

Dette er en \u00e5pen klasse og digitale kanaler inkluderer, men er ikke begrenset til display, sosiale medier, podcast, innholdsmarkedsf\u00f8ring, online video, influencersamarbeid, betalt og organisk s\u00f8kemotormarkedsf\u00f8ring.<\/td><\/tr><\/tbody><\/table><\/figure>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Fagdisiplin Mediastrategi Juryen vil premiere arbeider som p\u00e5 en eksemplarisk m\u00e5te demonstrerer og dokumenterer den beste m\u00e5ten \u00e5 l\u00f8se en utfordring p\u00e5 gjennom media. I tillegg til god bruk av innsikt og et tydelig m\u00e5lhierarki, vil juryen ogs\u00e5 legge vekt p\u00e5 kreativitet. Kampanje Her sender man inn arbeider som klarer \u00e5 omsette forbrukerinnsikt, m\u00e5l og … <\/p>\n