{"id":7143,"date":"2020-02-10T23:53:03","date_gmt":"2020-02-10T22:53:03","guid":{"rendered":"https:\/\/www.gulltaggen.no\/?p=7143"},"modified":"2020-02-10T23:53:05","modified_gmt":"2020-02-10T22:53:05","slug":"7143","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.gulltaggen.no\/2020\/02\/10\/7143\/","title":{"rendered":""},"content":{"rendered":"\n

Fagdisiplin innholdsmarkedsf\u00f8ring<\/strong><\/h3>\n\n\n\n

Juryen vil premiere arbeider som evner \u00e5 skape og distribuere relevant og verdifullt innhold for \u00e5 tiltrekke seg en tydelig og definert m\u00e5lgruppe, og kan dokumentere en positiv kundehandling \u2013 enten hensikten er \u00e5 bygge merkevare, generere leads og salg, eller flytte holdninger.<\/p>\n\n\n\n

Beste innholdsmarkedsf\u00f8ring<\/strong><\/td>Her sender man inn arbeider som kan vise til at man klarer \u00e5 omsette forbrukerinnsikt, markedsinnsikt og merkevarestrategi til relevant og verdifullt innhold som tiltrekker en tydelig og definert m\u00e5lgruppe.

Juryen vil premiere arbeider som kan dokumentere effekt enten det handler om et unikt innholdskonsept, eller langsiktig mediekonsept, tatt ut i en landingsside, sosiale medier, youtube, podcast e.l.<\/td><\/tr>
\u00c5rets nyskaping<\/strong><\/td>Her sender man inn arbeider som benytter seg av innovative virkemidler og representerer nytenking i innholdsmarkedsf\u00f8ring.

Juryen skal premiere arbeider som inspirerer og begeistrer, og som viser hvilke kreative muligheter som ligger innen innholdsmarkedsf\u00f8ring.<\/td><\/tr>
Beste influencer markedsf\u00f8ring<\/strong><\/td>Her sender man inn arbeider som kan vise til at man gjennom innsikt og kreativitet har lykkes med \u00e5 oppn\u00e5 gode resultater ved \u00e5 samarbeide med en eller flere profiler (opinionsledere, sosiale medie-profiler, sosiale ambassad\u00f8rer, sponsorobjekter, sosiale ambassad\u00f8rer osv.).

Juryen skal premiere arbeider som viser at de har valgt riktig influencer til merkevaren og at det i kombinasjon med konsept og plattform forsterker hverandre og skaper synergieffekter.<\/td><\/tr>
H\u00e5ndverk<\/td>Her sender man inn enkeltst\u00e5ende arbeid som utmerker seg uavhengig av format.

Juryen skal premiere kreative arbeider som viser en imponerende h\u00e5ndverkskvalitet og som representerer en sann kj\u00e6rlighet til faget.<\/td><\/tr><\/tbody><\/table><\/figure>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Fagdisiplin innholdsmarkedsf\u00f8ring Juryen vil premiere arbeider som evner \u00e5 skape og distribuere relevant og verdifullt innhold for \u00e5 tiltrekke seg en tydelig og definert m\u00e5lgruppe, og kan dokumentere en positiv kundehandling \u2013 enten hensikten er \u00e5 bygge merkevare, generere leads og salg, eller flytte holdninger. Beste innholdsmarkedsf\u00f8ring Her sender man inn arbeider som kan vise til … <\/p>\n